Άκουσα προχτές μια διαφήμιση της εταιρείας "Μουστάκας Παιχνίδια" στο ράδιο και έπαθα ένα μίνι-σοκ.
Είναι λογικό να προσπαθείς να μετατρέπεις τα μειονεκτήματά σου σε προτερήματα. Ή έστω να τα παρουσιάζεις ως τέτοια, έως ότου μπορέσεις να τα ανατρέψεις.
Στη συγκεκριμένη διαφήμιση όμως το αποτέλεσμα νομίζω πως είναι άκρως αντίθετο. Ενώ, φαινομενικά, η διαφήμιση προσπαθεί να ρίξει μια σπόντα για τον ανταγωνισμό - και να παρουσιάσει το μειονέκτημα της εταιρείας ως πλεονέκτημα - το αποτέλεσμα είναι να υπενθυμίζει στον ακροατή το... πλεονέκτημα του ανταγωνιστή.
Αυτό που λέει, στην κατάληξή της η διαφήμιση είναι μια φράση του στυλ "Σε μας θα βρείτε μόνο παιχνίδια!"
Η "σπόντα" προφανώς είναι για το Jumbo που με την ευφυή του κίνηση να προσθέσει και άλλα προϊόντα στα ράφια του (για ενήλικους) έχει δει το τζίρο του να πολλαπλασιάζεται. Και η διαφήμιση του Μουστάκα υπενθυμίζει αυτό ακριβώς το πλεονέκτημα!
Προσπαθώντας να βρω το σάιτ του Μουστάκα έβαλα στο Google τη λέξη... "Μουστάκας"! Είναι εντυπωσιακό αλλά στα 30 πρώτα αποτελέσματα (3 σελίδες) δεν εμφανίζεται πουθενά. Τα περισσότερα είναι για τον ηθοποιό Σωτήρη Μουστάκα αλλά υπάρχουν και 5 σάιτ άλλων, μικρότερων επιχειρήσεων που έχουν την ίδια επωνυμία!
Βάζοντας στη συνέχεια τον όρο "Μουστάκας παιχνίδια", πάλι δε βρίσκω το site της εταιρείας στα 20 πρώτα αποτελέσματα! Βρίσκω όμως, ως 5ο αποτέλεσμα, μια σελίδα από το site του Jumbo!
Μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τα θέματα επικοινωνίας στη συγκεκριμένη επιχείρηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου